Värnamonyhet, v. 42


Haha. Varför inte fortsätta på "mobba-Gnosjö-temat" liksom? Herregud. I Gnosjö bor mestadels kineser och hur deras barn kan bli överviktiga förstår jag inte rikigt.. Liiiiiiiiiiiiis och Scchickling liksom. Men, okej. Det stämmer väl då. Tur att det inte var Värnamo i allafall, det hade man ju annars kunnat tänka sig. Jag menar Hamburgerhill är inte att leka med för alla kids. Där kan de ju välja och vraka bland 3 hamburgerrestauranger.




Bubblare:



Åh, vad jag fick ont i hjärtat nu. Detta är min fd. kk:s pappa. Han har jag ju träffat X antal gånger och skrattat ihjäl mig åt. Han var så himla rolig. Kunde göra en fitta på magen.. hehe (Kommer du ihåg Anna?) Och tänk när jag och Basse kom ut från hans lilla pojkrum efter diverse aktiviteter, och hans pappa satt där och smålog. Vi trodde han låg och sov. Jaja. Men i allafall, för att vara lite seriösa nu; Vila i frid!


Det var denna veckans. Imorgon väntas Kalmarnyheter. 

Kommentarer
Postat av: Jolene

Hamburgerhill... när det bara finns ett val varför ha alla på samma ställe? Go Max säger jag bara!

2008-10-15 @ 18:10:51
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är sjuk! Hur kan man kalla en avliden Lago för "bubblare". Psyko! ;) Och du, jag vet varför Gnosjö leder fetto-ligan. Kommer du ihåg Emmas kärlek - han Broddhult lr vad fan han hette...

2008-10-15 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0