Töntlista


 

Ta fram din mobil...

Har du pussat nummer 2?
Amelie. Nixpix. Jag är inte lagd åt det hållet.

Vad har du för relation med nummer 20?
Chris. hahaha! Ingen alls. O tack gode gud för det!

När ska du träffa nummer 30?
Fredrik André. Jag vet inte när vi ska träffas faktiskt. Ibland stöter vi på varandra på staden.

Är nummer 18 söt?
Challan. Ja, klart hon söt!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Babben. Mm, något utvecklingsförsenad, det var nog intrycket. Hahaha!

Gillar du nummer 14?
Pizzeria Bella Italia i Värnamo. Ja, jag gillar deras pizzor, riktigt fina faktiskt.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anders. Nej, jag har inte träffat honom på ett tag och vi kan väl säga att det känns ganska bra ändå. Mycket bra till och med.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Farhad. Honom ska jag inte träffa på över 1 år, för han åker till USA snarast.  

Är du nära vän med nummer 23?
Diana. Nära vän är väl att ta i, men goda vänner - det är vi!

Har du gått på bio med nummer 4?
Anki. Nej, vi har inte varit på bio tillsammans någon gång. Men det kan vi väl ordna!

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Irena. Ja, vi skulle kunna röjja rejält ute på Harrys, inga problem.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anki igen. Vi pratar oftast om hennes roliga liv och om en viss kusin S.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Annelie. Lätt att jag skulle!


Vad har du och nummer 24 för relation?
Efterfest-Daniel från Mollys. Haha. Vi har supit ihop några gånger.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Elis. Ja, vi kanske skulle kunna sjunga och spela lite. Han spelar och jag sjunger. Jobbigt för alla andra bara.

Vad är det bästa med nummer 8?
Anna Jönsson. Ja, det är en härlig och pratglad tjej.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Bullerbyn, min vfu-förskola. Nej, vi brukar inte träffas. Borde dock åka och hälsa på någon dag.


Nu vill jag att ni andra också tar tummen ur och gör denna fantastiska lista.

Puss & Hej.


Kommentarer
Postat av: Tilda den vilda ;)

åååh.. äntligen är jag inbjuden att läsa alla hääärliga inlägg på fimpens blogg ;) dock förvånad att inte nått skvaller om svenska kändisar har inkommit på bloggen.. jag behöver ju dej för att hålla mig uppdaterad.. hehe..

PUSSSSSS på dig!!

2008-10-08 @ 14:14:58
URL: http://postgatanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0