Städa


Alltså, idag har jag städdag. Mobba mig gärna om ni vill. För jag har faktiskt vissa städdagar och detta inträffar varannan torsdag. Det är ju så jäkla gött och få rent och skinande inför kommande helg. Man riktigt känner hur man städar bort alla gamla förfester och samtidigt välkomnar man alla nya. Fy fan, kommer på mig själv med att jag låter som en 55-årig klimakterietant. Uäh.

Vi kan väl säga såhär istället då. Städa är typ det värsta som finns och när man väl gör det, så är det för att lägenheten knappt går att andas i och astma vill man ju liksom inte ha. Sen att det är lika jävla skitigt på söndag igen, efter helgens bravader, är en helt annan femma. Det kan man ju leva med. Det var ju lätt värt det!

Förövrigt kan jag också påminna er om att jag har tvättid ikväll. Jihoo. Jag är så jävla ambitiös!

Glöm inte titta in lite senare då Kalmarnyheten ska avslöjas.


Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: tilda

vi städade här hemma igår.. ville bara att du skulle veta att jag e duktig jag med OCH att diskberget är ett minne blott ;)

2008-10-16 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0