Samtal 01:15, utanför Mollys



Jag:
- Men vart är han med blommig sommarhatt? Gick han till Harrys eller?


Vakten: - Nej, han är här inne. Han stod 10 cm ifrån mig och han luktade inte hallon.


Jag: - Det kände inte jag. Men han verkade ju helt klart speciell.


Flintskallig tant: - Ursäkta mig. Jag hörde vad du sa. Du ska inte trycka ner på människor sådär.


Jag: - Men vad har jag sagt?


Flinskallig tant: - Du, jag hörde vad du sa. En dag kanske du hamnar i skilsmässa eller får ett barn som inte kan anpassa sig till vårt samhälle, då får du igen för det där.


Jag: - Okej. Tack för upplysningen.



Kommentarer
Postat av: tilda

hahahaha.. fan va kul!!!!!!!! :D

2008-10-25 @ 15:49:56
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Anna

HAHA! Alltså.. bara du...

2008-10-27 @ 11:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0