Min familj

Ja, alltså.. Det är ju så att många av mina nyare vänner aldrig någonsin har träffat/sett min familj och jag vet att vissa av dem är nyfikna på att få se hur dem ser ut. Så okej då. Här kommer dom:



Pappa Magnus
Ja, det här är alltså min far. Han är 46 år gammal. Arbetar som säljare och är oftast go och glad.




Mamma Pia
Yes. Min mor. Hon är 48 år gammal, arbetar som undersköterska och är nybliven Falkenbergsbo.




Lillebror Linus
Han är 21 år gammal, nyss flyttat hemifrån och tycker att livet är ganska skönt utan mamma ;)


 

Fanny & Wilma
Ja, dessa två tussar tillhör min mor, alltså min familj. Jag skulle vilja säga att de betyder mer för mig än många andra.

Jag vill, för er som inte vet, tillägga att mina föräldrar är skilda. Och det finns nya människor med i bilden också, men orka lägga upp alla dem. Det skulle liksom ta en stund. Hehe.


Hoppas ni är nöjda och glada nu!

Hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: masse

ååå svärmor..det va trevligt å träffa henne...nästa gång blir nog på släktmiddan :P

2008-10-11 @ 16:53:58
Postat av: Soffan

Lätt att det blir! Kommer bli ett jävla drag ska du veta! Min mamma kan supa hon ;)

2008-10-11 @ 16:59:19
URL: http://soffansblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Mange rules!!

2008-10-13 @ 12:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0