Längsta listan någonsin

Okej, detta är en lista med 450 frågor. Vi får väl se hur mycket jag orkar svara på nu, hehe.

1. Vem är du? Sofie, Soffan, Gröniz, Grönlund.
2. Attityd: Vissa tycker att jag har problem med min attityd. Jag är en framåt typ, så det kan vara det.
3. Ålder: 24.
4. E-post: [email protected]
5. Hemsida: soffansblogg.blogg.se
6. Du kommer från: Värnamoooo.
7. Du bor: Kalmar, of course.
8. Ekonomi: Riktigt bad!
9. Civilstatus: Singelbrutta.
10. Stjärntecken: Fisk.
11. Mac eller PC? PC.
12. 1024*768 eller 800*600? Eh. Fattar noll. Kokosjävlaboll.
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Internet Explorer. Hur viktigt kan det va´?
14. Din bästa egenskap: Humor, that´s me!
15. Din sämsta egenskap: Högljudd och alldeles för på (iaf på fyllan).
16. Husdjur: Nej, tyvärr.
17. Familj: Mamma, pappa, lille Linus.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Hjärnan hoppas jag.
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Haha.
20. Jag sover: Alldeles för mycket.
21. Djur jag är lik: Apa? Vad fan vet jag.
22. Tror du på något? Yes.
23. Frisyr: Långt
24. Hårfärg: Mörkbrun right now.
25. Ögonfärg: Hemligt fortfarande.
26. Längd: 1,70 m.
27. Vikt: Fråga mig när jag är full.
28. Skostorlek: 40. Usch då. Det var jobbigt.
29. Gillar: Ganska mycket.
30. Ogillar: Folk som inte ser ut som jag vill.
31. Favoritmat: Kött is the shit.
32. Favoritglass: Hoppar gärna det.
33. Favoritdessert: Känns som om man har svarat på detta förr..
34. Favoritpizza: Kebeb/Grönsakspizza.
35. Favoritdryck: Rödvin.
36. Gillar du godis? Gör inte alla det?
37. Isåfall vilken sort? Choklad tack.
38. Favoritdrink: White Russian. 
39. Favoritfilm: Jag minns aldrig namnet på filmer. Eller jo; Underbara älskade är ju klockren.
40. Favoritdag: Lördag - party party.
41. Favoritklädesplagg: Inte jeans i allafall.
42. Favoritbok: Sorgfågel av Annika Östberg. + Neil Strauss of course.
43. Musiksmak:  Schlager är min melodi.
44. Favoritdoft: Escada.
45. Favoritblomma: Tönt.
46. Öl eller vin? Både och.
47. Liknar du en kändis? Nej, det hoppas jag verkligen inte.
48. Senast köpta skiva: Autumn Falls är grejen!
49. Senast film på bio: Nån svennefilm för 3 år sedan.
50. Bästa låten i världen: Oj. Men "Det vet bara jag" med Totta är helt underbar!
51. Senast lästa bok: Spelet.
52. Favoritförfattare: Niel Strauss.
53. Skriver du dagbok? Skulle jag inte vilja påstå.
54. Bästa årstiden: Summer.
55. Älsklingsfärg: Pink.
56. Skulle aldrig ta på dig: Singoallatröja. Ruskigt fult! 
57. Vad ville du bli när du var liten? Lehrer. Alltid!
58. Blev du det? Det märker vi.
59. Brinner för: Mitt blivande yrke.
60. Sportbil eller familjebil? Familjebil.
61. Katt eller hund? Hund såklart.
62. Har du nån nojja? Köpa gurka - enbart gurka alltså.
63. Fobier? Broar.
64. Deppig eller glad? Glad.
65. Politiskt insatt? Inte så värst.
66. Värdesätter du ärlighet? Absolut. En öppen person är guld värt!
67. Brukar du dra "vita lögner"? Förlåt mamma & pappa.
68. Är det okej med vita lögner? Eh. Ja!
69. Känner du en mytoman? Haha. Japp!
70. Har du pojkvän/flickvän? Nej.
71. Är du kär? Inte vad jag kan minnas. 
72. Hur tidigt stiger du upp? Helt olika.
73. Är det bra eller dåligt? Skitbra!
74. Vem/vilka vet mest om dig? Johanna & Anna.
75. Gillar du att slåss? Lätt!
76. Vad har du på dig just nu? Mjukissbrallor (Hello Linn!), linne och underkläder. Och glasögon dagen till ära.
77. Ikväll ska du: Tvätta.
78. När var du senast riktigt full? I lördags kanske.
79. Har du snott något under ditt liv? Det har hänt, ja.
80. Hur många handväskor äger du? Ingen aning.  
81. Hur många bilar har du/ din familj: Noll. Jag använder benen förstår ni!
82. Hur många biologiska syskon har du? Ett. Räcker tack och lov.
83. Isåfall, vad heter de? Linus.
84. Hur många timmar sover du per natt? 5-6.
85. Vem är snyggast i världen? In du i allafall.
86. Vad är du allergisk mot? Ingenting, vad jag vet.
87. Ska du duscha idag? Jajamensan, det blir en vända.
88. Vad är det för veckodag? Torsdag.
89. Vad är det för datum idag? 15 okt, eller?
90. Vad gör du nästa år?  Samma som nu ungefär.
91. Målar du naglarna? Kan hända emellanåt.
92. Vad luktar det hos dig just nu? Nystädat!
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? På landet. När jag var liten var jag en riktigt religiös bonn-unge Det ni!
94. Har du utländska föräldrar? Nej.
95. Gillar du att laga mat? Typ NEJ.
96. Märkeskläder eller secondhand? Inget utav det. 
97. Hur många par skor har du? Ska man veta det? Kanske 30.
98. Är du sexuellt frustrerad? Gissa?!?!?
99. Vem är snällast just nu? Mats, lätt!


Nu är det dags att titta till tvätten. Bye.

Kommentarer
Postat av: masse

åå bejby.."vem e snällast just nu" hihi weeeee

2008-10-16 @ 18:34:54
URL: http://matsebo.blogg.se/
Postat av: Tess

köpa gurka?! haha, du är ju en komiker!

2008-10-16 @ 20:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0