Kören

Snart är det dags att bege sig till ännu en omgång av skönsång. Jävla vad härligt!

Jag tänkte bara berätta vilka som ingår i detta gäng, så håll i er:

* Bruno - den brunaste av dom alla. - Körledare

* Kamelen - Lärarmadame i sina bästa år. Sjunger dock som en kråka.

* Plattnose - Hörs, syns och finns. Jag behöver egentligen inte säga mer där.

* Ordningsvakten - Nytillkommen (precis som jag), men dock tagit sig an polisrollen sedan första körövning.

* Kinesen - Håller uppvärmningar på en halvtimma. För fan. Inte ens jag behöver en sådan lång inledning för att kunna sjunga någorlunda normalt.

* FylleOlof - Mannen med händerna överallt när han fått en droppe innanför västen.

* Köttbullen - Antagligen redan slutat. Det märker vi senare idag.

* Makueup-artisten - Sminkar sig som om det vore maskerad dagarna i ända. Snyggt.

* Resten av gänget, som än så länge inte fått någon stämpel. Men lugn för fan, det kommer...






Såhär ser dom ut, några av dem i allafall. Detta var på den gamla goda tiden då jag ännu inte trätt in som "den nya Carola".




See you later, darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0