Kalmarnyhet, v.42


Inbrott i Victoriahallen

Nybro i dag 11:57

Någon gång mellan klockan 23.00 på tisdagskvällen och klockan 08.45 på onsdagsmorgonen har någon okänd gärningsman brutit sig in i Victoriahallen


Haha. Åh, fan. Men allvarligt? Vem vill göra inbrott där kan jag då undra? Det finns väl ingenting av värde och hämta i det gamla bygget?! Fast i och för sig, det kanske var någon som ville hämta tillbaka sina sura gamla skridskor från -79. Jaja, Nybrobor.. jag säger då det..


Bubblare:

Minh Chau Dang och Truong Hiep Dang,

Torsdag 16 okt 2008, 15:24

Två systrars väg 13 B, Kalmar, fick den 6/9 en son som heter Danny Dang. Vikt 3 060 g, längd 50 cm. Syskon: Andy Dang.


Men hallå?! Kan någon berätta för mig hur fan dom tänkte? DANNY DANG liksom. Alltså, kom inte till mig när du går i min klass grabben. Detta får du ta med dina föräldrar.


Japp, det var det. Tack & hej sålänge. 


Kommentarer
Postat av: XXLXX

höddedu, klandra inte ner på nybrobor! dom är fantastiska på många plan;) men den där danny ding eller vad han hette, kan jag hålla med om att det kommer bli synd om

2008-10-16 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0