Jag älskar Katrin

Hallå och godmorgon hörrni!

Vaknade idag lite sent och går sedan innan på Aftonbladet för att checka läget lite efter kvällens idol.
Vad hittar jag? Jo detta: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article3619615.ab.


   

Jag säger bara en sak: Jag älskar Katrin! Hon är så jävla skön. Och den där Loulou blir ju bara för mycket, så nu tycker jag det var rätt åt henne att hon får ta på sig stövlarna och vandra in bland hönsen igen. Det är fanimej där hon hör hemma.

Förövrigt är jag relativt pigg idag, med tanke på att efterfesten höll på till 4 i natt. Det blev en jäkla partyafton med herrarna Olsson och Eklund från Vimmerby. Fast numera heter ju Olsson, Kuken. Linn döpte om honom och anledningen till detta får ni ta med henne.

Middagen hos Tess var för övrigt utsökt! Jag och Linn åt som två feta galtar som inte sett mat på år och dag. Det fick vi lida för senare kan jag lova. Illamåendet kom som ett brev på posten.


Nähäpp. Dags och ladda för nästa party.


Ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0