Idol



Jajamen. Idag är det dags för första finalen. Spännande.

Det pirrar i hela kroppen av förväntan. Skämt åsido. Med den juryn vi har i dagsläget är ingenting roligt. De är så jävla klena med sina kommentar och utlägg. Andreas försöker spä på lite skit ibland, men det är ingenting han för övrigt lyckas med kan jag tycka. Det låter liksom bara "too much". Laila är alldeles för snäll. Dessutom känns det som om hon tävlar med dessa brudar om vem som är snyggast för kvällen. Herregud. Visst hon ser bra ut, men man ser också att hennes liv har satt spår i fejjan. Bagge själv är ju en nallebjörn. Så snäll så han blir dum. Han sitter på helt fel ställe enligt mig.

Min tjejfavorit åkte ju ut i måndags (Jenny). Hon hade en stämma som inte kan liknas vid någon annans. Synd där alltså! Nu låter de flesta tjejer likadant. Men okej, Anna är något extra.

Min killfavorit är helt klart Maltesern Kevin. Vilken kille och vilken jävla pipa! Han är så söt när han visar alla hundra känslor efter ett uppträdande. Han verkar så lycklig den lille sötingen. Men hans dam var ju tyvärr inget att hänga i julgranen. Men han kommer gå långt och jag kommer hålla alla tummar jag kan! Frågan jag ställer mig är: Vart är alla hetingar i år? Ska man tycka att Johan Palm är snygg eller? Haha. Nej, det är ju barnarov för sjutton. Annat var det när Markus deltog med sin sköna stämma och sitt vackra yttre. DÅ pirrade det kan jag säga!

Missa nu inte kvällens avsnitt hörrni, tv 4 kl 20:00. Ni som kan ska ju även kolla in tv 400 där Katrin fd. Schulman leder Idols eftersnack. Hon är ju bara coolast.

Sist men inte minst kan jag tillägga att jag har satt på Bagges kompis. Två gånger dessutom. HA!



See you later!

Kommentarer
Postat av: tilda i malmö

inte ens när jag är på semester i malmö kan jag hålla mig borta från fimpens blogg.. :) puss puss

2008-10-11 @ 09:54:37
URL: http://postgatanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0