Harrys



Tjingeling alla mina fina läsare!

Idag mår man ungefär som man förtjänar. Kan berätta att gårdagskvällen blev mycket lyckad. Jag var färdigklädd och sminkad redan 19:10 och det chockade ju dem flesta. Tror dock att det var en engångshändelse bara, sorry. Det spelades melodifestivalspel och Singstar här hemma. Det var ett jävla röjj minsann.

Därefter bar det av till Kåren, Palace och Harrys. Det sistnämnda är stället jag och Annelie gick till. Natuuuuuurligtvis! Sen var det ett jävla drag. Jag känner att Harrys är min grej igen, efter att ha hängt på Mollys den senaste 3 månaderna. Men nu så, nu kör vi igen.

Efter Harrys blev det Venezia och pizza för Tess pengar. Själv hade jag fullt upp med att ringa och spärra mitt bankkort, som jag kastat. Skitsmart. Det låg i cig-paketet kan jag meddela, så sååå jävla dragen var jag inte. 

Efter att ha tryckt en pizza hemma i min ensamhet gick jag på lägenhetsvisning. Japp. Klockan 02:45 typ. Jättenormalt.


Nu är det tydligen dags för bakismat på McDonalds säger dom. Så att.. vi ses senare. Då ska jag berätta om Veckans kompis och Veckans Bra och Anus. Det får ni inte missa!


Hej sålänge.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0