Forts.

251. Har rest till: Danmark, Norge, Tyskland, Spanien, Mallorca, Turkiet, Tunisien, Grekland och Egypten.
252. Semestertips? Köp sprit på taxfree!
253. Semestermardröm? Att resväskan försvinner på vägen dit.
254. Vad skulle du INTE göra på din semester? Dricka alkoholfria drinkar.
255. Vem diskar hemma hos er? Kan vara jag.
256. Storhandlar du? Det kan hända nångång.
257. Är det något du är bra på? Det finns några saker.
258. Är du praktisk? Skulle nog inte påstå det.
259. Är du teknisk? Definitivt. Här är det jag som kopplar datorer och tv-apparater.
260. Har du besökt nåt nöjesfält? Japp. Liseberg var det senast och det var mycket livat och glatt!
261. Gillar du det? Det är ju svinroligt!
262. Favoritkarusellen? Höjdskräcken. Den gillade Linn också.
263. Dusch eller badkar: Dusch!
264. Färg på ditt duschdraperi? Grått.
265. Syr du dina gardiner själv? Nej. Det överlämnar jag till de som kan.
266. Bästa stället på webben: soffansblogg.blogg.se
267. Musikfavoriter / favoritartist: Ledin går alltid hem.
268. Tittar på TV: Ja.
269. Hur mycket tittar du på TV? Mindre än genomsnittet.
270. Äger du nån leksak? Jajamen.
271. Varför har du sparat dem? Fråga min pappa.
272. Lekte du med Barbies som liten? Ja, fast docker var mer min grej.
273. Eller föredrog du lego? Det gick också hem.
274. Onani; skamligt eller njutningsfullt? Mycket skamligt!
276. Äger du en kamera? Ja, haha.
277. Vilken sort? Digitalkamera. Eller menar dem märket?
278. Fotografera du mycket? Nix.
279. Högtid du gillar? Midsommar!
280. Har du prestationsångest? Ibland ja.
281. Har du drömt sanndrömmar nångång? Inte vad jag kan minnas. Tyvärr.
282. Har du en brevvän? Ja; Telia, Kalmarhem, Tele2 bl.a. Riktigt härliga vänner.
283. Dricker du mjölk? Emellanåt.
284. Varför då? Det kan vara gott ibland.
285. Vad anser du om kungahuset? Överskattat.
286. Läser du skvallertidningar? Lätt!
287. Tror du på allt det står i dem? Allt!
288. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Haha. Såklart.
289. Skvallrar du ibland? Den som säger att han/hon inte gör det, ljuger.
290. Har du varit på festivaler? Inte min cup of tea, nej.
291. Isåfall vilka: ...
292. Hur kör du bil? Fort.
293. Hur ofta byter du sängkläder? Varannan vecka.
294. Har du ett motto du lever efter? Nej, inte direkt.
295. Favoritcitat/aforism: "Carpe Diem" - eller inte.
296. Om du skulle skrivit ett citat som gjort dig känd vilket hade du valt då: Nej.
297. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den fjärde meningen: "Jonas blev tryggare och fick ett större självförtroende".
298. Favoritfika på café? Thé och fralla.
299. Ljud du hör just nu: Någon hamrar i väggen och jag får snart spel på det.
300. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i? Tavlor och en ljuscirkel.
301. Har du en bra relation till dina föräldrar? Det skulle jag vilja påstå. Mycket bra till och med.
302. Gillar du att betala räkningar? Jag älskar det.
303. Har du koll på din ekonomi? Jodå.
304. Har du vunnit pengar nångång? Det har jag. Men inte någon större summa tyvärr.
305. Spelar / tippar du på nåt? Nej.
306. Har du något synfel? Kan man säga. Hehe.
307. David Bowie eller Beatles? Beatles.
308. Favoritämne i skolan? Företagsekonomi.
309. Världens fulaste ord? Bullfitta.
310. När du svär; vilket ord använder du då? Det vågar jag inte tala om.
311. Världens vackraste ord? Lycklig.
312. Brukar du be om varuprov när du handlar kosmetika / vårdpryttlar? Nej.
313. När rengjorde du din ugn senast? Har inte gjort det sedan jag flyttade in.
314. Har du läst Angeligue / Kitty böckerna när du var ung? Hur gammal tror du jag är?
315. Berätta om det värsta du varit med om: Nellas bortgång.
316. Är du social? En aning.
317. Skulle du kunna slänga ut 3000 kr på en romantisk middag? Det finns gränser.
318. Vad är det mest romantiska du vet? Spontana överraskningar.
319. Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Höjer volymen.
320. Har du och din partner blivit ertappade på bar gärning? Inte direkt.
321. Bra egenskaper hos en kille/tjej är: Humor, framför allt annat jävla ryschpysch.
322. Bra egenskaper hos en vän är: Ärlighet, humor och pålitlig.
323. Dåliga egenskaper hos en vän är: Gnällspikar.
326. Vet du vad emotionell instabilitet betyder? Skulle jag inte veta det?
327. När något går sönder blir du: Jääävligt förbannad.
328. När du gör dig illa blir du: Trött på mig själv.
329. Gråter du ofta? Nej.
331. Vilken är den bästa känslan du vet?
När det pirrar i hela.... magen.
332. Är känslor svåra att förstå sig på ibland? Eh. Ja.
338. Tycker du utseendet är viktigt? Definitivt.
339. Tycker du sex är viktigt i ett förhållande?
Absolut.
341. Trivs du på ditt jobb/utbildning nu? Lätt!
343. Om du fick vrida tillbaka tiden en gång; vad skulle du ändra? Ja. Det borde ni veta.
355. Favoritcafé?
Fyra kök.
356. 50 tal eller 80 tal? 80-tal.
357. Har du slagit någon nån gång? Jajjemensan.
358. Om ja; skämdes du efteråt? Nähäpp. Det var helt befogat.
360. Tror du antidepressiva mediciner är beroendeframkallande? Svar: Ja.
363. Tror du att det finns kräkmedel i systemets sprit? Mmm..
364. Vad får dig illamående? Mycket.
367. Trodde du på tandfen som liten? Va?
369. Får du blommor ofta? Nej.
371. Om du fick en önskan uppfylld här och nu just i detta ögonblick skulle du önska dig: Resa till solen!
376. Hade du en bra barndom? Den bästa ever!
377. Gillar du att fiska? Det är rätt nice.
379. Gillar du kakor, tårta och bullar? Någon kaka kan väl vara trevligt, men det andra skippar jag.
382. När brukar du gå och lägga dig? Alldeles för sent.
383. Har du några särskilda kvällsrutiner? Typ borsta tänderna?!
384. Hör du nåt ljud just nu?
Nej, nu är det dödstyst.
385. Ensamhet är: Skitgött ibland.

Så var det med den saken. Fan vad många frågor är borta, märkte jag nu.. inte mitt fel kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0