Fest

Tjabba Tjena Hallå!
Nu har vi fest här i huset. Annelie har tagit på sig ett blått linne dagen till ära, det är jävla bra gjort vill jag lova! Herremindag!

Tilda är också här, hon börjar bli full och go nu. Det är då hon börjar tala om hur mycket hon älskar mig. Känner ni igen det eller?

Sedan har vi Mats, han är också här. Han tycker att saknad och längtan är samma sak. vad tycker ni? Jag tycker det är två helt skilda jävla saker. Mats tycker att jag är töntig som menar på att det är samma grej. Jag menar då att han är en tönt. Men bara när det gäller det, annars älskar jag honom. Han är min man!

Sen är Sara här också, det är Tildas barndomskompis tydligen. Jag har träffat henne en gång innan. En mycket trevlig dam. Hon är nykär. Lilla gumman. Hur fan gör man då kan jag undra?

Sen har vi allas vår blondie, Linn. Hon är också här. Ja, det är sant. Linn är här och är så jävla partysugen så man kan inte ana. Jag blir så lycklig! Hon är alltid så jävla svår annars.

Nu är det dags att dra ut, säger dom här. Jag Ä l s k a r mina vänner. Mer, mycket mer, än något annat. (Nu tror ni att jag är full för att jag skriver såhär, men det är hela sanningen. Punkt)

Hej.


Kommentarer
Postat av: tilda

nu e jag nykter o jag tycker om dej väääldigt vääldigt mkt ändå:)

2008-10-23 @ 10:40:58
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Anna

Sure baby att du är full när du skriver detta inlägg... Men det är väl också då man säger det man menar allra mest?? ;)

2008-10-23 @ 12:34:58
Postat av: Tess

Du glömde skriva att jag satt hemma och var seriös... och LÄNGTADE efter er! (saknad och längtan är för övrigt totalt skilda saker, håller med du!).

2008-10-23 @ 14:27:34
Postat av: masse

Haha ja sakna och längta..vilka ord..jag förstår va ni menar men jag håller inte med att de skulle va helt olika varandra...hm..va säger svenska akademin om vi ska va långsynta här då hehe ordet "längta" definieras bl.a. som "i förening med känsla av saknad"..nu fick ja de sagt..här kan ingen påstå att man e ute å cyklar iaf :P

2008-10-23 @ 14:36:41
URL: http://matsebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0