Det kommer mera..

Jajamensan. Jag lovade er för sjutton. Idag fick jag fram tre nya kandidater från Kören.
Egentligen borde man bli mörkrädd över hur många mysko typer som kan samlas på ett och samma ställe.

Here we go i allafall:

* Rulltan - Halvmullig dvärg som gärna syns och hörs. Frågan är hur länge vi andra ska orka?

* Redhead - När ska någon säga till honom att hans skämt duger på ålderdomshemmet; Linden, Björken eller kanske Soldungen? Inte på Kalmar Keys ;)

* Rufso - Egentligen är hon inte värd namnet just idag, eftersom hon var välkammad. Annars brukar hon oftast se ut som om hon tagit steget från sängen och raka vägen in i körlokalen. Sjunga kan hon inte heller, även om hon tror det.

Jajamen. Det var dagens intagning av intressant fakta i min hjärna.

Fick förresten ett intressant sms förut; "Sex ikväll?". Njae du. Jag skulle ju förfan kunna vara din morsa. Eller ja, i min värld i allafall.


Puss & Hej.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahahaha ja vad är de för jävla redhead som har börjat! han har sån fruktansvärd dålig humor så det är pinsamt!! gaah! sen kan ju inte en enda solistjävel ta en ton. jag slutar!

2008-10-08 @ 12:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0