Dagens

Vill ha: En resa till solen, tack 
Klädsel: Chinos, vit tröja och kofta.
Planer: Party med de bästa!
Låt: "Dancing with the devil" - Autumn Falls.
Händelse: Inlämning av examination 3, jävligt bra jobbat ska ni veta!
Ser fram emot: Att vara ledig 2 hela dagar till :)
Saknad: Ingenting, tror jag.
Längtan: Pengar ;)
Dummaste: Allt är snällt och bra idag, tro det eller ej!
Accessoar: Öronhängen, så gulligt så.
Köp: Alkoholic.
Godis: Nada!
Humör: Från början - neutral, Nu: Partysugen och på G.
Tips: Lämna in dina uppgifter några dar tidigare, så kan du vara ledig sen. Och festa till exempel. Gött.
Frisyr: Hästsvans.
Smink: Oviktigt, eller?
Beroende: Cig.
Tråkigaste: Att diska såklart. Det suger ganska mycket.
Mat: Pasta.
Roligaste: Partyt ikväll, of course. Linn kommer inte ha en chans i Melodifestivalspelet.
Uttryck: Sånt kör jag inte med. 


Nähä, nu har jag inte tid längre.

Kommentarer
Postat av: masse

hm..e inte saknad å längtan samma sak..säkert inte du som skrivit det men bara en parantes som jag ville inflika hihi ;P

2008-10-22 @ 19:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0