Bloggtorka



Japp, det är det som råder här på Linnégatan 12 idag. Jag har fan inte ett skit att berätta. Ledsen alltså.
Har nyss kollat på Färjan och det förvånar mig gång på gång vilka sorters människor man får möta, haha! Dessutom var Bartender-Håkan tjurig som ett barn idag och det gav ju ett extra skratt här i soffan (Även att jag gärna skulle ligga med han just bara för att han ser bra ut).
Såg ni tanten i slutet förresten? Haha. Vilken kvinna. Hon var där med PRO berättade hon och var väl i 70-årsåldern. Hon hade tydligen raggat på någon 31-åring i baren. Ungefär den stylen jag kommer köra vid samma ålder enligt mina vänner. Själv tror jag mer på att jag har vikt in hovarna och att locket är på.  

Nähäpp. Detta får ni nöja er med idag, för roligare än så blir det inte.


Ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0