Veckans Bra & Anus, v. 46



BRA:
Att jag hälsade på min farmor och farfar idag. Man lättar ju lite på det dåliga samvetet då och det känns alltid gött.


ANUS:
Att halva min släkt (typ så) hade sett mig på tv. Icke bra, med tanke på hur jag såg ut. Vilken bild får dem liksom?


Veckans citat:

Citat 1, av Hanna 6 år (kusinbarn):
 
Jag: - Vilken klass går du i nu då?
Hanna: - Jag går på lekis.
Jag: - Jaha, vad kul! Då börjar du skolan nästa år då..
Hanna: - Ja! Eller nej, jag går ju redan i skolan. Men man kan säga att jag börjar i första klass.

Citat 2, av farmor:
Farmor: - Alltså, han ser ju så bra ut den där Peter i Bonde söker fru. Och han har ju en sån fin gård. Det är synd att han inte vill ha en fru istället.


HAHA.

 

Kommentarer
Postat av: linn

haha sköna kommentarer;)

2008-11-17 @ 12:08:08
Postat av: Anna

Din farmor är ballast!

2008-11-17 @ 15:37:11
Postat av: Charlotte

Hon är go Lilly;) typiskt den generationen att tänka så haha!

2008-11-17 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0