Värnamonyhet, v. 48




Jajamensan. Här har vi ju farmor lilla... FinnvedenNu har ju tydligen varit och intervjuat dom små liven på PRO-datagrejen. Min farmor är inringad på bilden - mycket koncentrerad. Farfar är inte med på bild, fråga mig inte varför. Men han har ju tydligen hållt låda ändå. Det understrukna är min farfars röst. Tydligen är jag också inblandad. Jag har påverkat. Ja, det känns ju jävligt bra att man kan påverka någon/några till att göra något vettigt av sin lediga tid.


Bubblare 1:


Nämen titta! Detta är min gamla klassföreståndare, från klass 9B i Nordinskolan - Smålandsstenar. Maggan, den lilla haggan. Nejdå. Hehe. Hon var ganska trevlig om jag inte minns helt fel. Och direkt efter att vi gick ut 9:an blev hon rektor på Nordinskolan. Kan det bero på att hon tröttnat på att jobba med uppkäftiga tonåringar? Möjligen.. Nu är hon tydligen rektor hemma i Värnamo, på den värsta skolan av dem alla. Jaja. Det fixar hon. Eleverna där slipper ju iallafall undan hennes musiklektioner. För hon kan i n t e sjunga, ska jag be att få tala om.


Bubblare 2:




Åh nej! Ännu ett offer som lyckats klämma ut en unge. Vad är grejen med att alla puckon skaffar en massa kids? Har dem inget annat för sig eller? Jag säger som förra veckan: Stackars, stackars lilla barn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0