Värnamonyhet, v. 47






Vad i helvete är problemet, undrar jag? För två år sedan körde dem 23, förra året 24 och i år 25. Dem höjer i samma takt med att jag blir ett år äldre. Har dom någonting emot mig eller? Jag vill inte hänga med alla småglin inne på harrys, känna mig som 48 bast och ragga lammisar. Folk över 30 går ju ändå inte ut på juldagen i den här stan, så då kan väl åtminstone årgång 84 bjudas i till hotellet. Men icke. Jag blir så trött!





Haha. Fetto-Fina har blvit morsa. Stackars unge alltså. Denna kvinnan har inte alla pommes på tallriken kan jag tillägga. Stackars, stackars Anton.



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Fetton-Fina vilken härlig morsa! Och bara så du vet.. Designhotellet är livrädda att Sofie ska komma och ragga sugar-daddies hos dem på juldagen, bara och ENDAST därför höjer de åldersgränsen varje år ;)

2008-11-20 @ 12:11:32
Postat av: Anna

Min kommentar här ovan! Just so u know.. Missa att skriva in mitt vackra namn...

2008-11-20 @ 12:12:09
Postat av: Jojjo

What the f*ck?



Jaha nu kan man ju gå å gräva ner sig. Jag är ju för snål å feg för att chansa...Hm, Parken???? Jaaaa=)

2008-11-21 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0