Värnamonyhet, v. 46






Japp. Som ni nu ser så kommer det inte att bli ett internetcafé i käcka Rydaholm. Gud vad tråkigt! Jag skulle vilja säga såhär: Det är fan inte så konstigt att det sker skadegörelse hit och dit, när det inte finns föräldrar som kan uppfostra sina barn där. Till Rydaholm åkte man när man ville hänga med dom coola människorna. Och i 14-årsåldern är det coolt att pajja saker. Jag är inte ett dugg förvånad. Men frågan jag ställer mig är; Hur fan ska man kunna ha åldersgräns på ett kafe? Ska dom anställa vakter där ute i bushen då? Vilka vill jobba där då? Släpp in alla ungjävlar istället, så att dem slipper slå sönder halva byn. Eller skjuta någon rentav. För det händer där. I Rydaholm händer det mesta. Tack gode gud att jag var Tånnö-bo. OBS! Det finns även trevliga och goa Rydaholmare, även att dem inte är så många.




Ja. Äntligen! Vilken jävla insats dom gör nu. Jag förstår inte varför ungar ska kunna proppa i sig massa godis och cocacola i skolan? Jag har liksom aldrig förstått det. Och tårta på dagis, en gång i månaden?!?!. Herremindag, när jag gick på dagis fick vi tårta högst en gång i halvåret och det var ingen som lipade för det. Jag blir så glad när jag läser det här, för jag vet att det kan gynna så många barn. Tänk att slippa rulla hem från skolan utan att faktiskt orka cykla. Haha. Det kommer ju bli en chock för många barn i dagens samhälle. Iallafall. Detta var helt rätt! I skolan pluggar man, lär sig saker och umgås med vänner. Inte äter 5 negerbollar och dricker 2 burkar läsk. Nänänä! Vänta bara tills jag kommer ut på fältet, då kan dem även glömma tårtan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0