Utmanad



Jag har blivit utmanad av Evelina

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.


  • Jag har velat bli lärare sedan jag började skolan. För mig finns ingenting annat och jag kan (tyvärr) knappt förstå människor som vill jobba med något annat. Särskilt människor som arbetar med någonting som inte gör något för samhället. Det går inte in i min hjärna!
  • Jag är känner en otrolig tacksamhet över att ha skilda föräldrar. Japp, det är sant. För mig handlar det om att man har blivit en stark människa, som kan tackla svåra saker på rätt sätt. Dessutom är det sorgligt med föräldrar som håller ihop bara för barnens skull. Det är enbart egoistiskt. 
  • Jag älskar att gå omkring i morgonrock hela förfesterna (hemma hos mig). Att kunna ta den tid man behöver för att komma i ordning. Antar att de flesta känner till detta iofs, hehe.
  • Som yngre var jag övertygad om att jag ville byta mitt efternamn till Magnusdotter, så fort jag fyllt 18. Jag har fortfarande funderingar, men samtidigt vill jag behålla Grönlund (Rövlund). Och det kan ju bli lite jobbigt om man en gång gifter sig och slänga till med ännu ett efternamn.
  • Jag har aldrig köpt kondomer och skulle heller aldrig göra det. För att jag rentav tycker det är pinsamt.
  • Jag har en förkärlek till Storebröder ;)
  • Jag har skrivit ett prov i naturkunskap på skoltoaletten en gång.

Jag utmanar nu: Tilda, Linn, Tess, Mats, Jollan och Anna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0