Rastlös



Avsluta meningen:

1. Jag har insett att min senaste kyss ... var trevlig och välbehövlig.
2. Jag lyssnar på ... tv:n just nu.
3. Jag pratar ... mycket. I vissa sammanhang alldeles för mycket.
4. Jag älskar/tycker om ... många.
5. Mina bästa vänner är ... nära och älskade.
6. Min första riktiga kyss ... var av min granne.
8. Jag avskyr när folk frågar ... saker som är självklara.
9. Kärlek är ... nog det bästa som finns.
11. Någonstans, tänker någon på ... sex, antar jag.
12. Jag kommer alltid ... tycka att det är pinsamt att röka.
13. Jag är hemligt förälskad i ... mig själv.
14. Sist jag grät var ... ganska längsen. Jag minns faktiskt inte.
15. Min mobiltelefon är ... en samsung. Gammal, men fullt duglig.
16. När jag vaknar på morgonen ... önskar jag att jag hade fått sova till 12. Minst.
17. Innan jag går och lägger mig ... gör jag allt mellan himmel och jord.
18. Just nu tänker jag på ... om jag ska gå och handla snart..
19. Bebisar är ... i behov av sina föräldrar 24 timmar/dygn. Det gör mig as-rädd.
20. Idag har jag ... varit på en föreläsning bl.a.
21. I kväll ska jag ... kolla på Håkan i Färjan. Måste få en daglig dos av skratt.
22. I morgon kommer jag ... förhoppningsvis plugga.
23. Jag vill verkligen ... åka utomlands och slippa äckelpäckel-minusgrader.



Kommentarer
Postat av: Anonym

är hittade jag nåt för dig att läsa juh ;)

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article3839560.ab

2008-11-24 @ 17:37:50
Postat av: Anna

Fan, nu glömde jag fylla i mitt namn igen.. Well well, det var jag som skrev här ovanför då va :)

2008-11-24 @ 17:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0