Nostalgi



Kollade på lite gamla kort, såhär en regnig tisdagskväll. Ni kan ju få se några om ni är snälla :)




Haha. Såhär full och glad var jag på Mejeriet i Värnamo, för ungefär 4 år sedan.




Malin och Sandra. På den tiden var det noll ovänskap där. Idag ser det nog inte likadant ut, hehe.
 (2003)




Här är jag och min Västerås-Martin. Så gulliga så! Idag är han tyvärr inte lika snygg kan jag meddela. (2003)




Stefan ser ungefär lika cp ut idag som han gör på detta kortet. (2003)




Här har vi ju Anna, Toffen och Micke. Anna ser väldigt oskyldig och söt ut. Det var tider det ;) (2002)




Såhär kunde det se ut på en typisk efterfest hemma i Värnamo. Närmare bestämt hemma hos Lundin. (2002-2003 nångång)




Jag och min gamla kärlek Fidde Larsson. Hur fan kan man blir kär i någon som springer och smäller en i röven och knäpper upp alla knappar i ens adidasbyxor? (hade ni också sådana?). (2002)




Detta är jag och min brandman (Gustav). Vi ska gifta oss nästa år om båda är singlar. (2004)




Oj, vad full. Och vilka snygga slingor. Eller inte. I bakgrunden i beige tröja ser ni min ex-man Robban. Han är norrman och vi höll ihop ett kort tag. Tack gode gud för det (att vi inte höll ihop länge alltså...) (2004)




Här är jag, julen-03. Notera gärna de nedstoppade byxorna. Mycket modernt!




Detta är min 20-årsfest. Alla brudar sitter uppradade i soffan; fr. vänster Anna(?), Frida, Sandra, Challan, Johanna, Hanna, Becca, Frida (Tuppen). Notera även att Tuppen har min morgonrock på sig.. för att sätta sig in i min sits och känna hur det känns, haha. Det är helt sant, inte ens på min 20-årsfest hade jag klätt på mig när gästerna anlände. 




Student 2003. Jag och Linus. Och en utav mina väluppfostrade kusiner i bakgrunden, fast hon är typ 10 år idag. Nåt sånt. En utav de lyckligaste dagarna i mitt liv antar jag.




Ha ha ha. Såhär söta var tjejerna på min studentskiva. Inte världens bästa bild kanske, men ändå..




Wilma. Bilden talar för sig själv. (2004)




Fanny. Det räcker inte med ord liksom.. (2005)


Varsågoda för titten. Vi ses imorgon!  



Kommentarer
Postat av: masse

haha du ser ju ut som en helylle-tjej på julbilden haha..en som stannar hemma å spelar alfapet me familjen på helgerna :P

2008-11-19 @ 00:03:08
Postat av: Anna

Herregud vilka roliga bilder! A walk down memory-lane typ :) Kul att se alla dina män från förr då både ålder och smak var bättre hehe. Och julbilden är så bäst!! Du ser ju ut att ha lika mysigt på julafton som Anna brukar ha, så varför inte bara erkänna att du är lika julkåt som jag?! Pöss

2008-11-20 @ 12:16:36
Postat av: tilda

trevligt att se lite bilder från förr!! och jag kan säga att även min skola hade killar som blev populära av att knäppa upp adidasbyxor ;)

2008-11-20 @ 13:22:22
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: sandra

fan va lajja kort

2008-11-20 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0