Muppar



När jag var på Maxi förut, så började det helt plötsligt krylla av sånna hära:



Och det var inte bara sådana, det var även andra muppar med syndrom som heter duga. Jag ska först och främst klargöra en sak för er alla: Jag har absolut ingenting emot muppar! (Jag jobbar ju med dom för fan). Det var bara det att när jag ville gå där och handla i godan ro, så dök det upp mupp efter mupp i varenda jävla hörn. Och dom är inte tysta - nej, här ska man höras över hela butiken. Och dreglas lite också. Och stå still är ju en omöjlighet, det finns liksom inte på kartan.

Jag kände mig inte riktigt hemma på Maxi idag. Men det blir nog bättre tills nästa besök.


Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0