Lasse Kronér



Kronér årets julvärd

Lasse Kronér blir årets julvärd ? ett uppdrag han ser fram e


 

 Det blir Lasse Kronér som ska guida svenska folket på julafton.
- Jag är en riktig julgris, sa han när han blivit presenterad.


 

Hur i helvete tänkte svenska folket här? En avdankad flinskallig tjockis. Jag fattar ingenting. Denna människa är nog den mest patetiska som går i ett par skor i det här landet... Han tror att ALLA tycker om och höra hans ljuva stämma och han kan fanimej aldrig hålla käften, i vilket program man än ser grabben. Hur nice kommer det bli när han inte komma kunna hålla käften under sändningen av Kalle Ankas jul? När han stämmer upp i: "Ser du stjärnan i det blå" tillsammans med Benjamin Syrsa. Ni ska få se, mina vänner. Ni ska få se. Den här julegrisen har i allafall lockat iväg mig från tv:n kl 15. Jag spyr hellre. Ja, det gör jag.


Tack och hej!



Kommentarer
Postat av: Tess

som jag väntat på detta uttalande!! haha. håller för övrigt med dig till max, men dessvärre får man väl så snällt stå ut med skrället då Kalle Anka är ett stort måste...

2008-11-22 @ 12:47:12
URL: http://tessfrid.blogg.se/
Postat av: masse

haha ja det e verkligen ord å inga visor :P

2008-11-22 @ 15:14:51
Postat av: Anna

Nu tror jag fan går på torra land! Jag tycker Lasse är en väl vald julvärd. Lasse är klämkäck, mysig och go, till skillnad från exempelvis BLossom Tainton och Ernst. DÄr kan man verkligen undra hur fan de tänkte?! Jag kommer lugnt att sitta klistrad framför TV´n på julafton kl 15. Det hade jag iofs gjort oavsett vem som var julvärd, men med Lasse blir det lite som grädde på moset. Han kan självklart inte mäta sig med Arne - men vem kan de?? Go Lasse go!

2008-11-22 @ 16:20:14
Postat av: Charlie

Tycker att de har valt helt rätt människa för detta, i år kan man iallafall vara säker på att det blir bra, Lasse kan det här;)

2008-11-22 @ 18:24:52
Postat av: Soffan

Men hallå... Vad är det för fel på er? (Utom Tess).. Gillar ni honom menar ni? My god. Ni är inte kräsna ni.. hahaha!

2008-11-22 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0