Grattis



Älskade Lillebror Linus, som fyller hela 21 år idag!

Han berättade glatt att han nu har fyllt någon sorts Las Vegas-ålder. Jag fattade ingenting. Kan någon förklara? Antar att det har med spel att göra?

Förresten diskuterade jag och Tilda detta med årgång 1987. Dem är märkliga dom små liven alltså. Hennes syrra är av samma årgång som min kära bror. Anledningen till samtalet, var att detta årets generation är så jävla svåra på party. De sitter hellre hemma med mamma och pappa eller föredrar hellre att ta det lugnt en hel helg. Aja. Alla kan inte vara som vi kom vi fram till. Men vad hände detta år egentligen? Var det något i luften? Tell me - ni som vet.. 



Kommentarer
Postat av: Jolene

Jag har det rätta svaret: Lpo 94. Vi började första klass 94. See?

2008-11-03 @ 14:10:16
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Ea är likadan.. udda pudda..

2008-11-03 @ 18:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0