Deal med Tess



Hon lovade att göra min porriga lista och jag lovade att göra hennes. Så, here we go:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min pappa. Han bara ger. Och jag känner mig som en bortskämd snorunge.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Eh. Eftersom jag för ovanlighetens skull var ledig, så sov jag ju såklart.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Svarade på föregående lista.
Det sista du sa högt: "Heeeej" - till Linnsan i telefonen.
Det senaste någon sa till dig: Hon sa nog också något i den stilen.
Vad har du druckit idag: Thé.
Vad var det senaste du åt: En godisbit.
Vad var det senaste du köpte: Ägg, bregott, ramlösa, godis och cig.
Vad är det för färg på din ytterdörr: White.
Vad är det för väder hos dig nu: Pissväder.
Godaste glassmaken: Nej tack.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, jag inbillade mig att jag blev kär vid första ögonkastet i en viss Lago, men nej.. idag vettifan.
Sover du tungt: Kan man lugnt säga. Det skulle kunna stå 15 byggarbetare här inne och jobba för fullt. Men jag skulle sova. 
Drömmer du mardrömmar: Oerhört sällan. Kanske har drömt 5 st i hela mitt liv.
Trivs du med ditt jobb: Som student trivs jag som firren i vattnet. Som personlig assistent tycker jag nog att jag slösar bort min hjärnkapacitet. Men huvudsaken är att mina muppar är nöjda och det kan jag lova att dom är!
Favoritklädsel: Klänningar.
Favoritlåt just nu: "En del av mig" - Uno och Sonja.
Vad ser du om du tittar till höger: Min tv, med Harald Treutiger i rutan. Ful som han är.
Vad gör dig glad just nu: Att jag faktiskt kan sitta och slösurfa här, utan att få dåligt samvete för skolan. Vi har inget att göra där helt enkelt. Dessutom att jag bjöd in mig själv till Tess ikväll och det ska bli mycket trevligt! Dessutom att jag ska hem imorgon, för första gången på 3 månader. Jag tycker faktiskt att det ska bli lite härligt, trots allt (Inte släktkalaset!).
Vad ska du göra härnäst: Röka lite, laga lite mat, ta det lilla lugna. Typ.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lugn och glad.
Favoritgodis: Choklad är grejer! 
Kläder just nu: T-shirt och mysbrallisar.
Sommarplaner: Jobba och slita. Hänga på Lundells hotell ex antal helger och INTE gå på Strand hotell.
Hur många kuddar sover du med: Två st.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska till 110 %.
Vad är viktigast för dig: Skolan ligger högt, men även min familj och vänner såklart.
Är du kittlig: Nänänä!
Snarkar du: Lätt! Fråga Linn.
Stjärntecken: Fisk.
Äckligaste insekten: Spindeljävlar.
Stökigt eller välstädat: Välstädat. Man är ju inte dotter till Mange för inte!
Längtar du mest efter just nu: Anna och Johanna faktiskt. Jag skulle behöva en dos av dem nu känner jag.


Sådärja. Kanske ska ta tag i livet nu. Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0