Byttan




logotyp


Idag började jag dagen med en powerwalk (Ja, tro det eller ej), och hade radio på högsta volym i öronen. Stör mig något så förbannat på trafiken annars. Typ den enda gången jag längtar tillbaka till Tånnö och landet - när man är ute och går.
Iallafall, vad jag nu skulle komma till är Byttans radioreklam som går på Rix Fm. Såhär låter den ungefär:

" Gött, Guuuuuuutt, öhh faaan. Skiiiiitbra, så jäkla guuuuutt!" (Typ lite halvbonnigt sådär)
"Vill du slippa det där? - Kom till Byttan, lite finare, lite bättre. Här finns stans bästa drinkar och vi bjuder alltid på nattamat. Öppet fredag-lördag hela hösten."


Ursäkta. Men, det där var fan droppen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0