Aftonbladet idag



Pojke fick tinnitus av klasskamrater

Skolkamraterna band fast tioåringens händer. Sedan skrek de för full hals i hans öron.

Nu har pojken fått nedsatt hörsel.

Händelsen som inträffade i Östersund är både anmäld till polisen och Skolverket.


Ursäkta, men vart fan är världen påväg? Vad är det för fel på vissa ungar idag? Jag blir så jävla förbannad så det kokar i mig! Och vart fanns lärarna denna rast? HELT SJUKT, är vad det är!



Nu ska jag ut och promenixa och kanske att jag slår ner nån jävla unge på skolgården om han/hon inte sköter sig.


Kommentarer
Postat av: masse

hehe fan soffan det e fel på barnen,föräldrarna å lärarna...finns det några fler du kan hacka på?haha :P

2008-11-13 @ 16:29:28
Postat av: Charlotte

Läste precis om detta, helt sjukt! Skolvärlden behöver dig, en "Berit 2" som håller koll på barnen:)

2008-11-13 @ 17:02:41
Postat av: tilda

ja du kommer bli världens bästa lärare.. du tillåter ABSOLUT inte att barnen gör varandra illa.. då får barnen smaka på fimpen ;)

2008-11-14 @ 10:05:09
URL: http://postgatanfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0