Veckans kompis, v. 52



Motivering lyder:
Den här underbara människan toppar min lista över bra människor. Vi har upplevt en jävla massa tillsammans. Och vi har aldrig bråkat. Det är helt sant - under 9 år. Det kallar jag good work. Vi är helt enkelt gjorda för varandra. Jag tackar gudarna att min pappa drog med mig till en ny ort, med ny skola och nya vänner. Annars hade jag ju aldrig träffat min älskade vän. Exempel på saker vi har gjort är:
 - Rest till Magaluf och Rhodos och supit skallarna i bitar
 - Liftat både hit och dit
 - Hängt med kineser
- Sovit på en järnvägstoalett
- Kommentarat en bögröv 1ggr/månad, sista året på gymnasiet  
- Orsakat världens mest ofräscha hotellrum innehållande bla spyor i en gryta
- Spelat ett hemmagjort supaspel på McDonalds
- Funnit J:s drömman, tillsammans
- Piercat oss
- Skrivit vårt projektarbete, sista året på gymnasiet, på 10 timmar. Dagen innan det skulle lämnas in. Betyg? MVG såklart. 
Listan skulle kunna göras hundra ggr så lång, men detta får räcka. Jag vill slutligen bara klargöra för er att ni ska fan vara avundsjuka på mig som är kompis med denna bruden, för hon är klockren.

Jag älskar dig gränslöst, darling!


Johanna "Joey, Jojjo, Korven" Kullinger





Detta var årets sista "Veckans kompis" och så även den sista för alltid. Jag ska försöka komma på ett nytt koncept och ni lär märka vad det blir.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

PUSS PUSS



I love you!!



Hade jag haft en blogg hade jag skrivit lika underbart om dig, det vet du!

2008-12-30 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0