Veckans kompis, v. 51


Motivering lyder:
Denna människa gör mig lycklig varje gång jag träffar henne. Hon är fan solskenet själv. Jag har känt henne sedan vi jobbade tillsammans som personliga assistenter, fan vilket team vi var. Dock kanske inte mupparna uppskattade oss lika mycket, hehe. Hon har idag man, hus och 2 söta barn (Zimone på bilden). Däremot är hon exakt samma människa som hon var på den tiden hon inte hade något utav det. En förebild med andra ord! Bara för att man får ungar och gifter sig behöver man fan inte bli nunna och sluta leva. Nej, denna tjej har fan betytt mycket för mig. Det känns liksom skönt att veta, att livet inte tar slut bara för att man skaffar volvo, villa, vovve och kids på det. 




Lina Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0