Veckans kompis, v. 49



Motivering:
Denna veckans kompis är egentligen inte bara veckans kompis, jag skulle hellre säga årets kompis. Det hon och jag inte har varit med om tillsammans, är inte värt att vara med om. Exempel på vad vi har gjort tillsammans är: rökt på, varit utomlands, blivit påsatta i samma rum (dock inte av samma man) och bråkat. Skulle vi ha bott i samma stad är jag övertygad om att folk skulle vara ganska trötta på oss, vi två ihop är en stark duo. Det garanterar jag! Vi har så jävla roligt att jag inte kan beskriva det i ord. Fast vi är ganska olika som personer får jag lov att säga. Åsikterna går isär om vissa saker. Men som jag tidigare har uttryckt det: Lika barn leker fan inte alls bäst. Denna tjej är en utav få människor som jag skulle kunna offra mitt liv för.

Jag älskar dig, baby. Jävligt mycket.




Anna "Korven, Stålis" Ståhl


Vi snart darling. Äntligen!



Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, honey bunny! Sitter här framför datorn och blir lite tårögd allt, och de är inte ofta Anna "iskall" Ståhl gör de :) Har väntat länge på att få bli veckans kompis, började fan undra om du var putt på mig lr nåt. Fast iom att man blev ÅRETs kompis så är man go och glad igen. Längtar också satan till juldagen! Alldeles alldeles för länge dit dock :( Pöss på ´re! (som Beck brukade säga ;) )

2008-12-08 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0