Värnamonyhet, v. 49




Juldagen
Var med på den stora festkvällen här på Harrys. Massor med folk och fullt ös utlovas. Åldersgräns 22 år. För er som ännu inte är 22 så öppnar vi Mejjan. 18 års gräns är det som gäller där! Välkomna!


Jag blir så lycklig. TACK för att dom fattade att vi inte vill trängas med Värnamos alla 18-åringar. TACK. Nu är det bara biljetten som saknas, sen kör vi brudar!


Bubblare 1:



Då vill jag genast utbringa en skål och ett grattis till Jögge hemma i lilla Horda (Annas pappa ja.). Han har nu varit aktiv sosse i typ 20 år, möjligen 25, har jag hört. Han är alltså en av dem som belönas med en klocka eller en cykel eller vad han nu har valt. Om man nu skulle vara värd detta efter dessa år som sosse, kan ju iofs diskuteras vidare...


Bubblare 2:



Jag blir bara så glad. Nästan så att jag skulle vilja jobba i Värnamo Kommun när jag är färdigutbildad... Särskilt när en del av pengarna går till barn med behov av särskilt stöd. Någon inskränkt skolledare har alltså fattat att alla barn är olika. Härligt, tycker jag. Dessutom kanske vi äntligen kan få slippa särskrivningen som typ halva Sverige håller på med... det funkar ju inte i längden. Det förstår ni ju. Fast det där med att jag vill jobba i Vmo Kommun, glöm det. Jag önskar bara att fler kunde öppna ögonen.



Det var allt. Hoppas ni inte tycker att jag har gnällt och tjurat för mycket nu. Isåfall får ni väl ta i med hårdhandskarna.  


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Så det blir party för din del på juldan;) vilka ska du partaja med?:)

2008-12-03 @ 19:22:31
Postat av: Anna

JAAAA!!! Nu blev Anna så glad så glad. Då så får man se till att fixa biljetter med bara. Vet du när de släpps? Och nej min pappa är inte värd nån guldklocka, han är värd SÅ mycket mer! :)

2008-12-04 @ 14:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0