Rastlös - glöm det!


Tjingeling i stugan!

Jag tänkte bara ge ett tecken från mig så ni vet att jag lever. Jag trodde den här vistelsen i Sveriges minsta stad skulle ge mig krupp, men än sålänge har jag fasen haft fullt upp. Skönt alltså!

Idag har jag jobbat mitt första pass. Det var härligt, för det var hos mina favoritmupp med Huntington (danssjukan). Det som hänt där sedan i somras är att han dagligen (mellan 14-15) börjar släcka ner alla lampor i hela lägenheten, stänger av tv:n, borstar tänderna, tar av sig kläderna och går och lägger sig. Godnatt sa jag när jag gick. Han är skönast den mannen.

Nu helt plötsligt råkar min mamma även vara i staden för att uträtta massa skit, så då erbjuder hon mig och brodern lite mat ute på stan. Kan man ju inte tacka nej till, eftersom maten här kan man absolut inte klaga på!

Därefter ska jag bege mig till Mosslegatan och närmare bestämt till Malin & Freppe. Det var ett jävla tag sen senast så det ska bli kul o se hur dem har det.

Så detta är alltså dagen idag. Jag är faktiskt nöjd. Inte den minsta lilla tid till att andas, sånt gillar jag. (Eller räknas 4-5 timmars tidningsläsande och tv-tittande på jobbet?)

Dags och bege sig. Vi hörs så småningom. Men troligtvis inte mer idag.

Hej Svejs.


PS. Imorgon ska jag och min pappa åka och handla julklappar i Sveriges mest religösa stad, Jönköping. Det kommer låta ungefär såhär: - Hmm.. Ja, den var ju fin.. ska fundera på den. Det är min pappa i ett nötskal - beslutsångest here I come. Jag kommer behöva en fetegrogg när jag kommer tillbaka till Värnamo. Någon?


Kommentarer
Postat av: tilda

Va skönt att höra att du inte kryper på väggarna av rastlöshet hemma i hålan ;) Men du saknas här i vår håla, det ska du veta.. så skynda dig tillbaka ialf :) puss

2008-12-21 @ 15:31:25
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Soffan

Jag kommer snart vännen. Längtar redan hem! Jag kommer hem på lördag (27:e) och då ska vi festa hemma hos mig är det bestämt, kommer du? Hoppas det! Puss!

2008-12-21 @ 17:59:17
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0