Nyår





Tja allihop!

Jag har verkligen inte hunnit med min blogg idag och jag fick lite dåligt samvete för det, såhär på kvällskvisten. Idag har jag varit på systemet och inhandlat morgonkvällens intag. Det blev en del kan vi konstatera. Jag har även besökt Ikea tillsammans med Tilda och hennes man. Martin "fyndade" en ny skrivbordsstol. Han var ungefär lika glad som ett barn på julafton när han kånkade ut kartongen till bilen. Själv inhandlade jag 6 st champagneglas för sex spänn. Det kallar jag valuta för pengarna.

Jag har även svidat ihop ett litet popquiz inför kvällens party. Denna gången är jag mycket nöjd och jag hoppas även att befolkningen på festen uppskattar min lekledarroll. Jag älskar den i allafall.

Hörde att en viss blondie borta på Fröbergsgatan hade insjuknat ännu en gång. Hon skulle bara våga att inte bli frisk tills imorgon. Då kommer det bli fart på morsan kan jag lova.

Annars skulle jag faktiskt bara vilja önska er alla ett gott nytt år och hoppas att starten på det nya året blir fantastisk. Jag hoppas även att ni inte ger några fjantiga nyårslöften som exempelvis: "Vit månad i januari" eller "Sluta äta godis". Vi lever bara en jävla gång. Glöm inte det.



Kommentarer
Postat av: Jolene

Gott nytt år! Ha det bäst idag!

2008-12-31 @ 10:57:57
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså jag anser minsann att det är dags för dig att ta tag i dina två gamla nyårslöften som du försökt uppfylla så många gånger om. Jag menar Sofie, kom igen, visa lite karaktär liksom! Sluta sätta läpparna nära gifitga cigaretter och gamla gubbar spenisar kan väl knappast vara SÅ svårt att lägga av med?....Eller??

2009-01-04 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0