Julfest






Jajamensan. Ikväll vankas det julfest/julbord borta hos Grabbarna Grus. Det ska bli mycket trevligt och jag känner redan hur jävla laddad jag är. Det liksom pirrar i hela kroppen. Trots att jag inte var helt nykter igårkväll heller.

Jag har även fixat ihop lite snapsvisor och ett litet tal som ska framföras denna kväll. Vi hoppas även på lite hångel, då jag hörde talas om någon mistel som ska slängas upp i taket.

Så, nu är det bara att gå på att igen. Det kommer bli en lyckad kväll, det är jag alldeles säker på.

Gårdagen var för övrigt också väldigt trevlig ;)

Vi ses i dimman kära läsare. 


 

Kommentarer
Postat av: Tess

Måste säga att jag känner en stark samhörighet med killen på bilden idag... Attan vilken fest det blev! ;)

2008-12-14 @ 14:32:29
URL: http://tessfrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0