Istället för att plugga



Klädsel
Vad har du på dig idag:
 Just nu min limegröna morgonrock. Det händer lite då och då kan jag säga.
Vad använder du just nu för skor: Stövlar.
Favoritfärg på kläder: Svart skulle jag tro.

Senaste person som
Sov i din säng:
Förutom mig? Eh.. Jollan skulle jag tro.
Du pratade med: Mamma. Mycket givande samtal.
Du delade en drink med: Jag delar inte saker. Så mig själv.
Du gick på bio med: Bio? Vad är det? Det var nog Niclas isåfall, för typ 2 år sedan.
Du gick på stan med: Idag genade jag över staden med Tess.
Skällde på dig: Vettifan. Folk skäller inte på mig - jag skäller på dom!

Senaste
Låt du hörde:
Julen är här, typ.
Film du såg: Såg Underbara Älskade i slutet av sommaren, igen. Bara för att den är typ den bästa svenska ever.
Mat du åt: En leverpastejmacka. Upphetsande.
Kram: Linnsan darling.
Puss: Hrrm. Grannen.
Fest: Oj, det minns jag inte. Hehe. Eller jo, i lördags.
Känslan: Värme i duschen.
Ilska: På Tess i lördags. Jag skakade nog fan nästan. Hehe. Eller på mig själv i söndags, välj själva.
Resa: GBG med brudarna. Halleluja vad roligt vi hade.
Glädje: Beror på ju på hur man tolkar det. Men Bonde Söker Fru gjorde mig lycklig. Jag är lättroad, mina vänner.
Dröm: Att jag repade pappas nya bil. Det var en ferrari.
Boken du läste: Mötley Crüe av Niel Strauss. Helt övergrym!
Personen du träffade: Tess, Linn, Mats, Tilda, Annelie, Ludde & Andreas.
Personen du pratade i telefon med: Mamma, som sagt.
Personen du fick sms av: Ska kolla det... Mats var det.
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig hänt. Jag är inte så mycket för just den sortens korv ;).
Gången du var utomhus: För ungefär 2 timmar sedan. I ös-regn. Vintern lyser med sin frånvaro.
Gången du sov: I eftermiddags mellan 15-16.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela? Oj. På Linus student förra sommaren.
Saken du köpte:
Vin & mat på After Work.

Om dig

Namn: Sofie Kristina Grönlund
Ålder: 24 (+)
Smeknamn: Soffan, Gröniz, Grönlund och Pippolita.
Syskon: Lillebror Linus.
Sysselsättning: Plugg på låg nivå.
Bra egenskaper: Finns många.
Dåliga egenskaper: Finns en hel del här också.
Linje/klass: Lärare 1-6 (glöm förskolan) sv/ma.
Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Ful.
Skostorlek: Båtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0