Filmkväll



Jajamen. Precis som överskriften lyder, så har jag faktiskt haft en filmkväll ikväll. Helt för mig själv. Och visst är det otroligt? Hur ofta händer det att jag kollar på någon movie? Typ 2 ggr/år. Men nu fick jag för mig att testa filmlivet lite. Och det var helt okej, till och med mer än så. Jaha, men vilka filmer har jag sett då? Jo:



Som alla säger; Skitbra! Det var verkligen en film för mig. Jag borde ta tag i boxarna nu och kolla in hela serien.

Film nr 2 (Ja,det är sant. Jag har sett TVÅ filmer ikväll) var:



Ja, jag avgudar ju Helena Bergström och Rolf Lassgård, gärna i kombination. Så denna film hade jag höga förväntningar på. Var lite rädd att det skulle gå åt skogen för Colin Nutley efter "Heartbreak Hotel", eftersom den var sådär kul. Men här kommer han med en fining kan jag lova. Mycket bra! Och sen gör det inte saken sämre att Richard Wolff medverkar också. Jag rekommenderar filmen starkt MEN (som Tony Irving skulle sagt) Colin, du borde skämmas över filmens avslut. Det gjorde mig pissed off. Men det får gå för den här gången då.

Jag hoppas ni är jävligt tacksamma och glada nu, för några filmrecensioner lär ju inte dyka upp på ett bra tag igen, i den här bloggen.

 

Kommentarer
Postat av: Jolene

Jag vill verligen se Angel. Rikard Wolff är sååå het att jag dör! Då kan hålla dig till din barbadosbög (hoppas jag satte rätt band här, fastän han inte är med i det längre. Vet inte om det var rätt fakta jag snappat upp...), jag har en egen bög som jag dyrkar ^^

2008-12-30 @ 18:11:43
URL: http://thuringwethil.blogg.se/
Postat av: Soffan

Haha, du är ju för skön! Japp, det stämmer att Mange medverkade i Barbados. OCH - Richard Wolff är din, jag lovar! Jag kommer aldrig släppa min Mange ;)

2008-12-30 @ 22:19:17
URL: http://soffansblogg.blogg.se/
Postat av: tilda

nämen, du tyckte nte heartbreak hotel va så bra? jag som älskade den har nu ännu större förväntingar på Angel, den ska lånas snarast... har även börjar fundera på vem som ska bli min bög som jag dyrkar.. hmmm... återkommer med svar!! puss

2008-12-30 @ 22:22:30
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Soffan

Tilda: Mitt tips är att du tar Bonde-Peter. Han leker man inte heller bort ;)

2008-12-31 @ 11:23:52
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0