En God Jul



Tjena! (Väldigt hett Värnamo-uttryck)

Äntligen har man tid att skriva ner några rader. Jag har haft en väldigt mysig jul faktiskt. Fick till och med lite jul-feeling igår. Tjoho. Jag jobbade mellan 16-21 och trodde först att det skulle bli riktigt jävla segt, men icke. Vi hade fullt upp, jag och min mupp. Har fått en julklapp av honom också. Riktigt glad blev jag - eller inte. Vet ni vad det var? En automat-ring med en tiger på, stl XXL. Tack liksom!

Jovisst. Sedan åkte man tillbaka till farmor och farfar. Väl där kom vi in på riktigt sköna samtal om gamla Tånnö-bor. Nu vet jag saker jag inte borde veta, men dem tyckte väl jag var tillräckligt gammal nu, typ. (Challe: En otrogen och en knarkare... call me).

Vi har ju även hunnit med Ullared dem här dagarna. Fullt med äckligt pack och snoriga ungar. Hur ofta känner man sig som Miss Universum liksom? Det gjorde jag på Gekås i år iallafall. Har aldrig sett så myckert slödder på ett och samma ställe, på en och samma dag. UÄRK!

Meeeeeeeen (cp-E-tangent) nu så, är julen över.. Eller julafton iaf. Skönt, tycker jag. Jag gillar juldagen mycket bättre. Så ikväll smäller det. Med dunder och brak och med alla mina sköna brudar. Jävlar i havet. Och jag har så mycket vin och öl att jag kommer krypa till Harrys. Det kommer bli som förra året misstänker jag. Jag har nämligen, än idag, inget minne av om vi var på Harrys eller Hotellet förra året. Men Anna sa att vi var på Harrys. Vi hade säkert skitkul.

Ha en härlig kväll, älskade läsare.

Ta det lugnt med sprit, sex och allt annat som hör juldagen till.

Puss & Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0