Dagens


10 saker som jag har gjort 2008:
- Varit kombo.
- Haft den bästa midsommaren ever.
- Slagit rekord.
- Varit dagisfröken i 4 veckor.
- Hittat den finaste platsen i Sverige.
- Skrämt slag på min farmor och farfar.
- Börjat i kören.
- Jobbat med mupparna.
- Varit full mitt på dagen.
- Blivit utbränd i skolan - eller inte. 

9 av mina främsta intressen:
- Fest.
- Skolan och läraryrket överhuvudtaget.
- Läsa.
- Kören.
- Röka.
- Titta på givande tv-program, så som: Bonde söker fru och Ensam mamma söker.
- Kläder och sånt.
- Hänga med gänget.
- Hundar (Framförallt Wilma & Fanny natürlich). 

8 saker som jag uppskattar:
- Mina vänner
- Min familj
- Kärlek
- Sex
- Öppenhet
- Humor
- Ärlighet
- Livet

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
-
Tv
- Diskberg
- Strykbräda
- Adventsstjärna
- Mobiltelefon
- Melodifestival-spelet
- Boken "Bra matematik för alla".

6 saker som jag gjorde förra veckan:
- Var på partaj, 100 ggr om.
- Var på föreläsning (tro det eller ej).
- Var på julmarknad, som ni alla vet.
- Drack Whiskey.
- Städade.
- Skrev en debattartikel. 

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
- Tacos
- Pasta
- Tonfisk
- Mackor
- Ägg 

4 saker som jag har gjort 2007:
- Varit i Tunisien.
- Firat Linus student.
- Separerat (Fy fan vad mogen jag lät nu!). 
- Haft världens roligaste praktikplats.

3 saker som jag har gjort 2006:
- Var i Turkiet.
- Flyttade till storstaden ;).
- Började världens bästa utbildning.

2 saker jag ska göra idag:
- Plugga vidare...
- Titta på "Du är vad du äter". Skipper rules!

1 av mina bästa minnen:
-
Finns alldeles för många. Bryr ni er kan ni ju fråga.


Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Tess

Ägg?! Skulle det vara en maträtt eller?

2008-12-04 @ 19:21:08
URL: http://tessfrid.blogg.se/
Postat av: Soffan

Oj, sorry för äggen Tess. Hehe. Vi kan lägga till köttbullar istället då :)

2008-12-04 @ 19:35:05
URL: http://soffansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0