Dagens samtal, Videobutiken 13:20.



Jag: - Hej, du har inga Level röd kvar?


45-bast-jag-tror-jag-är-lite-cool-med-blonderad-pagefrisyr-killen: - Nej, tyvärr. Men har du testat West?


Jag: - Ja, det har jag. Men jag tar 2 paket Level light då.


45-bast-jag-tror-jag-är-lite-cool-med-blonderad-pagefrisyr-killen: - Men West är mycket godare, det är ju nästan samma...


Jag: - Njae. Jag tycker nog inte det.


45-bast-jag-tror-jag-är-lite-cool-med-blonderad-pagefrisyr-killen: - Level har en mer hö:ig smak, precis som Corner.


Jag: - Tycker du? Trevligt. Men jag tar Level.


45-bast-jag-tror-jag-är-lite-cool-med-blonderad-pagefrisyr-killen: - Level och Corner är samma märke, fast olika namn..


Jag: - Okej, men Corner är väl billigare?


45-bast-jag-tror-jag-är-lite-cool-med-blonderad-pagefrisyr-killen: - Nej, jag tror det är samma pris nu. Men förr var Corner billigare.


Jag: -  Okej. Du kan slänga kvittot. Tack och hej.


45-bast-jag-tror-jag-är-lite-cool-med-blonderad-pagefrisyr-killen: - Hej då tjejen!




Kommentarer
Postat av: tilda

han kan sina cigg den killen ;)

2008-12-02 @ 15:59:35
URL: http://postgatanfem.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså här har vi ju en toppenkandidat för att du åter ska bryta ditt celibatlöfte. Han har lugnt ålder inne. (Vart går gränsen? Typ vid 30??). Han har stenkoll på ditt näst mest älskvärda ting i denna värld (jag och din dildo kommer på delad 2:a plats ju..) OCH han bor i din omedelbara närhet (allts ej typ Turkiet eller Norge). Toppen tycker jag! What are u waiting for?"

2008-12-02 @ 22:49:03
Postat av: Soffan

Anna: Sjuk, sjukare, sjukast!

2008-12-03 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0