Bloggiver


Hej Allihopa!

Förlåt för min frånvaro alltså. Jag har så jävla mycket i min hjärna som bara vill ut här på bloggen ska ni veta,men jag har fan inte tid. Det är helt sjukt. Jag trodde det skulle bli hur mycket dötid som helst i den här hålan, men icke. Jag har 100 bollar i luften känns det som, framförallt jobb naturligtvis. Idag skulle jag ju egentligen har varit ledig men fick hoppa in för en sjukling. Skönt alltså. Jag bara känner hu kulorna rullar in, gött mos!

Men som sagt, jag har mycket jag skulle vilja förtälja. Det uppkommer saker hela tiden, det liksom kliar i fingrarna. Men jag ska försöka bättra mig. Kanske att det blir ett par inlägg ikväll om ingenting oväntat sker.

Jag har iallafall ett litet samtal med min mupp att bjuda på nu, såhär lät det:

S=Jag M=Mupp

S: - Har du inte följt Bonde Söker Fru nu då? (Aktade mig för att nämna bögen, hehe. Min mupp är nämligen gay)

M: - Nej, jag är inte så mycket för reality. Jag håller mig till mina serier.

S: - Ja, i och för sig. Men Bonde är skitbra, det borde du se.

M: - Men jag är inte så intresserad av lantbruk...

S: - Hahaha. Det är ju jag.


Det var allt för nu. Återkommer!


Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHA!! skön mupp!!! trodde du älskade lantbruk:)

2008-12-21 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0